איך נוכל לעזור?

תמיכה

איך נכנסים לחשבון שלי?

במסך הבית לחצו על כפתור "כניסה לחשבונך" (באפשרותך ללחוץ גם על הכפתור המופיע מטה) : מלאו את פרטי הכניסה - יש להזין מספר תעודת זהות באורך 9 קרא עוד

פעולות בשירות עצמי

לנוחותך, ריכזנו מספר פעולות נפוצות אותן ניתן לבצע דרך האתר: להצטרפות למיטב דש לחץ כאן לצפייה בדו"חות רבעוניים / שנתיים – יש להיכנס למרכז האישי קרא עוד

כיצד ניתן לשחזר קוד משתמש / סיסמא? (סוכנים / מעסיקים)

רלוונטי לסוכנים ומעסיקים בלבד! (ללקוחות פרטיים הכניסה מתבצעת באמצעות SMS עם קוד זמני). ניתן לשחזר קוד משתמש / סיסמא לאזור האישי לצפייה בנתוני קופות הגמל, קרא עוד

היכן ניתן למצוא דוח שנתי/רבעוני?

דוחות רבעוניים או שנתיים הכוללים אישור לצרכי מס ניתן למצוא באתר האיזור האישי לכניסה לאתר לחץ כאן דוח רבעוני נשלח לעמיתים הזכאים (בהתאם להוראות משרד האוצר) קרא עוד

החלפתי את מספר הנייד שלי כיצד מעדכנים ?

על מנת לעדכן את מספר הטלפון נייד במערכת למטרת כניסה למרכז האישי, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו: איך יוצרים אתכם קשר? קרא עוד

כיצד ניתן לקבל את הסיסמא לצפייה בדוח הרבעוני?

סיסמא לצפייה בדוח הרבעוני נשלחת במסרון לנייד תוך 24 שעות מיום קבלת הדוח לתיבת הדואר האלקטרוני. במידה ולא קיבלת את המסרון ניתן לפנות לשיחת צ'אט און קרא עוד

ברצוני לבדוק האם ההפקדה נקלטה בחשבון ?

באפשרותך להירשם לאתר האיזור האישי ולצפות בפירוט התנועות בחשבונך. להרשמה לאתר האיזור האישי לחץ כאן. קרא עוד

באיזה מסלול מושקעים הכספים שלי?

ניתן לצפות במסלולים בהם מושקעים הכספים באיזור האישי באתר החברה. לכניסה לאתר לחץ כאן.   לנוחיותך ניתן לצפות בכל המסלולים הקימיים במיטב דש בקישורים קרא עוד

מה זה אינטרנט מזהה?

במידה וניסית להירשם לאתר העמיתים של מיטב דש וקיבלת בקשה להזין קוד מזהה אינטרנט עלייך להקליד את אחד ממספרי החשבון שלך במיטב דש (לידיעתך, מספר החשבון מופיע קרא עוד

מהו מס הטלפון למוקד מעסיקים וחברות ?

מספר הטלפון למוקד מעסיקים הינו 3366* שלוחה 5 קרא עוד

מהו מספר הפקס למשלוח טפסים?

מספר הפקס למשלוח טפסים: 03-7903333   קרא עוד

למה צריך לעדכן את תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות הוא התאריך הרשום על גבי תעודת הזהות שלך. זו אחת הדרכים של החברה לבצע זיהוי ודאי של העמית. אם תאריך הנפקת תעודת הזהות שלך מעודכן קרא עוד

האם איילון ביטוח עדיין קיימים, ואם כן האם יש להם טלפון כדי ליצור קשר?

כן, הם קיימים.  לשימושכם, פרטי התקשרות שלהם- דוא"ל :  Mokedat@ayalon-ins.co.il טל' : 1700-700-649 שלוחה 1 שעות פעילות המוקד בימים א' קרא עוד

איך ניתן לעדכן פרטים אישיים כגון מספר טלפון כתובת מייל ומגורים למשלוח דואר?

באפשרותך לעדכן פרטים באמצעות כניסה לאיזור האישי,  לכניסה לחץ כאן. לחילופין ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון *3366 שלוחה 3 בימי ראשון- קרא עוד